Echipa GSP.ro, coordonata de Predrag Mihailovic și echipa sa de management – Mitrut Docan, Roxana Curelea si Sebastian Culea, a propulsat principala platformă media de sport din România către o creștere semnificativă a indicatorilor cheie, în mai puțin de șase luni, prin implementarea strategică a playbook-ului Ringier Sports Media Group.
Ringier Sports Media Group (RSMG) anunță o serie de realizări fără precedent în ceea ce privește acoperirea media sportivă din România: datorită eforturilor dedicate ale echipei GSP.ro și implementării playbook-ului strategic RSMG, de către Predrag Mihailovic și echipa sa de management, formată din Mitrut Docan (Editorial), Roxana Curelea (Vânzări) și Sebastian Culea (Video), GSP.ro, lider în rândul platformelor media de sport din România, a înregistrat o creștere remarcabilă a catorva indicatori cheie, în mai puțin de șase luni.
„Angajamentul nostru de a oferi publicului conținut de calitate s-a concretizat in creșteri semnificative, de impact în tot ecosistemul GSP.ro', spune Predrag Mihailovic, Managing Director România Sportal și Chief Content officer GSP.ro, subliniind succesul echipei. „Aceste realizări reflectă pasiunea noastră colectivă pentru sport și dedicarea noastră pentru excelență.'
Realizări-record
- Afisari: GSP.ro a înregistrat un număr impresionant de 65 de milioane de afisari (februarie 2024), adică o creștere cu 25% față de februarie 2023.
- Utilizatori unici: numărul de utilizatori unici ai GSP.ro a crescut la 3,92 milioane, reprezentând o creștere cu 12% față de anul trecut.
- Producția de conținut: echipa a publicat 2.504 articole (februarie 2024), aceasta insemnand o creștere cu 45% față de cele 1.748 de articole publicate în februarie 2023.
- Creșterea numărului de telespectatori: emisiunile GSP de pe Onnetwork au explodat, de la 8.000 de telespectatori (ianuarie 2024), la 216.000 de telespectatori, datorita ajustărilor strategice ale paginii de start – o creștere de 27 de ori.
- Conținut video: 726 de videoclipuri au fost produse în februarie 2024, o creștere cu aproape 200 de videoclipuri față de anul precedent.
- Impactul social media: vizualizarile video pe pagina de Facebook a GSP au crescut la aproximativ 9,5 milioane, o creștere impresionantă cu 197% față de ianuarie 2024.
Formate video de succes la GSP.ro
- În fiecare marți și miercuri, doi prezentatori GSP.ro oferă publicului o viziune nouă asupra Ligii Campionilor și a sportului românesc, la „Euro GSP'.
- Pentru cei care caută analize aprofundate, „Premier GSP' intra in culisele celui mai prestigios campionat de fotbal din lume, Premier League, cu un prezentator și doi experți, într-un cadru dedicat.
- „GSP Live' îi urează bun venit lui Raul Rusescu, un celebru fost jucător al echipei naționale a României și Fotbalistul Anului 2012, cooptat in echipa pentru a analiza meciurile de top din campionatul intern și pentru contribuții editoriale cu un unghi de abordare fresh.
În curând – perspectiva primăverii 2024
- În lunile martie și aprilie 2024, GSP.ro aduce publicului o serie de noutăți
- Prima veste este lansarea unui nou format video, „La feminin, by GSP', un proiect care promite să aducă telespectatorii mai aproape de cele mai influente femei conectate la lumea sportului. Fiecare episod, găzduit de carismatica Andreea Visu, va cuprinde interviuri aprofundate cu femei puternice, ale căror vieți și cariere se intersectează cu sportul în moduri semnificative.
- Mai mult, o emisiune de fitness GSP se află în prezent în pre-producție. Această emisiune este concepută pentru a inspira telespectatorii prin oferirea de informații si sfaturi in materie de fitness si wellness, toate acestea având ca scop încurajarea unui stil de viață sănătos și activ.
- Noua serie de proiecte va fi completata de lansarea „Open GSP', un podcast care promite să captiveze pasionații de sport. Cu cele mai mari nume din sportul românesc, acest podcast va oferi ascultătorilor povești și perspective exclusive, direct de la legende ale sportului.
Prin toate cele enumerate, echipa GSP.ro își reafirma poziția de lider în media de sport din România, stabilind noi repere în materie de acoperire, implicare și inovație.
„Suntem peste masura de mândri de ceea ce am realizat, dar rămânem concentrați pe viitor', spune Predrag Mihailovic. „Călătoria noastră este din ce in ce mai interesantă si mai plina de sens. Continuăm pe acest drum al excelenței, aducand zilnic publicul nostru mai aproape de sporturile indragite.'
Robin Lingg, președinte al Consiliului de Administrație al RSMG: „Succesul GSP.ro subliniaza atat eficiența, relevanța și eficacitatea strategiei RSMG, cat și munca asiduă a echipei sale dedicate. Aș dori, de asemenea, să le mulțumesc cititorilor și susținătorilor GSP.ro, pentru că au rămas parte din această călătorie remarcabilă. La fel ca noi, ei au crezut în forța brandului GSP.ro și nu s-au lăsat afectați de turbulențele interne vremelnice. Într-un timp foarte scurt, am reușit sa reinnoim si sa realiniem abordarea strategică a companiei. Cifrele și planurile pentru viitorul apropiat vorbesc de la sine!'