Ești constructor de case la cheie: Cum poți atrage clienți pentru afacerea ta?

Ești constructor de case la cheie: Cum poți atrage clienți pentru afacerea ta?

Dacă ești un constructor de case, ai descoperit deja că pentru a ajunge la clienți noi este mai dificil decât pare. În societatea modernă din prezent, recomandările personale între cunoscuți sunt în continuare o opțiune, însă e nevoie de mai mult de atât. Ai nevoie de o abordare holistică pentru ca firma ta să reușească.

Din fericire, mediul online oferă nenumărate oportunități de a prezenta oferte de case la cheie și de a intra în legătură cu potențialii cumpărători. Constructorii pot folosi acest lucru în avantajul lor atunci când vine vorba de conceperea strategiilor de marketing potrivite de a atrage clienți. 

Tehnicile eficiente de luat în considerare includ promovarea unei prezențe online puternice prin înscrierea în comunități online, valorificarea puterii rețelelor sociale, optimizarea site-ului pentru a obține un clasament mai bun în rezultatele motoarelor de căutare sau marketing prin e-mail.

Building Companion este platforma care conectează profesioniștii în construcții cu persoanele care vor să construiască o casă. Clienții care caută servicii compatibile cu cele oferite de compania ta îți identifică profilul în Building Companion și îți trimit cereri de ofertă.

Ce presupune procesul de construcție case la cheie?

Realizarea unei construcții case la cheie înseamnă un proiect complet de la zero care vine cu beneficiile sale pentru viitorii clienți. Etapele principale pentru construcția unei case la cheie pe care le poți folosi ca un atu în negocierea contractelor cu potențialii clienți sunt:

  • Realizarea documentației aferente construcției (proiectului tehnic, instalațiile electrice și sanitare etc.);
  • Realizarea fundației (pregătirea terenului, trasarea fundației și turnarea plăcii de beton);
  • Realizarea structurii de siguranță a casei (stâlpi, grinzi, plafon între niveluri etc);
  • Ridicarea zidurilor de rezistență și a pereților interiori;
  • Montarea completă a acoperișului (sarpantă, învelitoare, hidroizolație, izolație);
  • Instalarea tâmplăriei (uși, ferestre);
  • Montarea sistemului de termoizolație;
  • Realizarea finisajelor interioare și exterioare (tencuială, glet, vopsea);
  • Montarea instalațiilor (electrice, termice, sanitare);
  • Montarea accesoriilor pentru instalații (prize, întrerupătoare, tablou electric, chiuvete, baterii, cabine de dus, centrală termică etc).

Construcția unei case la cheie presupune pregătirea acesteia de la zero până în momentul în care aceasta poate fi locuită.

Constructor de case la cheie: 5 metode de a găsi clienți

Piatra de temelie a unei strategii eficiente este stabilirea unei identități puternice de brand. O firmă de încredere se distinge față de concurență și se bazează pe stabilirea unei legături cu consumatorii.

Pentru a face acest lucru, ai nevoie de o înțelegere cât mai bună a publicului țintă pentru a ajunge la: nevoile, preferințele și valorile lor. Aceste informații îi ajută pe constructorii de case la cheie să creeze un mesaj puternic de brand, cu elemente vizuale care vorbesc potențialilor cumpărători. Pentru a crea un profil amănunțit al publicului țintă, va trebui să găsești informații valoroase despre așteptările și percepțiile acestuia prin metodele cunoscute: cercetări de piață, sondaje, focus grupuri. 

Crearea unui profil de client ideal pentru a găsi și viza clienții potriviți este importantă pentru a crea mesajul și modul de adresare potrivit. Vei regăsi mai jos 5 metode pe care le poți folosi pentru a te asigura că afacerea ta de construcție case la cheie este un magnet pentru clienți potențiali:

1. Construiește un brand de încredere

Cea mai bună modalitate de a avea succes în domeniul de construcții de case la cheie este să construiești un brand de încredere pe care clienții să-l aleagă cu ușurință dacă sunt în căutarea unui constructor profesionist. Construirea unui brand nu este ușoară și e nevoie să dezvolți un punct de interes unic în jurul afacerii tale de construcție de case, care va atrage publicul țintă.

Cea mai bună modalitate de a construi brandul este să îți definești în mod clar propunerea de valoare. Pentru ce ai vrea să fii cunoscut? Vrei să fii antreprenorul care construiește case la cheie moderne, la un anumit preț? Care este stilul construcțiilor? Ce materiale folosești? Cum diferențiezi proiectele și serviciile tale de construcție față de ceea ce există deja pe piață? Brandingul implică dezvoltarea unei identități de afaceri pentru care clienții să te poate recunoaște.

De asemenea, pentru a dovedi că ești un constructor profesionist trebuie să iei măsuri pentru a-ți profesionaliza cât mai mult afacerea. Profesionalismul construiește încredere în mintea potențialilor clienți. Iar pentru acest lucru ai nevoie de o abordare a clienților potrivită și un sistem modern de gestionare a cererilor clienților, de a onora întâlnirile, de a răspunde solicitărilor clienților și de a fi accesibil.

Pentru a avea o imagine de profesionist în construcții, te poți alătura unei comunități de specialiști. 

2. Creează un portofoliu din casele la cheie construite

Poate mai mult decât în alte domenii, un client caută un site de prezentare al constructorilor de case la cheie. Ei doresc un istoric al proiectelor de construcție finalizate deja pentru alți clienți. Experiența în domeniu și dovada acestui fapt va inspira încredere în serviciile oferite.

În calitate de constructor profesionist de case la cheie, este important să dezvolți o strategie cuprinzătoare de prezentare a portofoliului. Există mai multe moduri prin care poți crea un portofoliu impresionant care va atrage clienți în afacerea ta. Poți încerca să faci acest lucru prin:

  • Crearea unui site cu imagini ale proiectelor realizate. Asigură-te că ai un site bine conceput și optimizat, cu o zonă de portofoliu unde poți afișa proiectele finalizate. Aceasta este una dintre cele mai importante pagini pentru un potențial client.
  • Realizarea unui videoclip în care prezinți serviciile oferite. Un videoclip realizat profesional este credibil și are un impact puternic, și îl poți posta pe site-ul propriu și alte canale de marketing.
  • Dezvoltarea unei broșuri electronice, bine ilustrată care poate oferi o perspectivă asupra afacerii și serviciilor oferite. 

Așadar, pentru oricare dintre metode vei opta, asigură-te că alegi varianta care îți evidențiază serviciile în cel mai bun mod.

3. Dezvoltă o strategie de marketing

Dezvoltă o strategie de marketing cuprinzătoare care va crește vizibilitatea afacerii de construcție case la cheie în locul potrivit. Pentru aceasta, va trebui să te bazezi atât pe canalele online, cât și offline, pentru a maximiza accesul la lead-uri.

Unul dintre cele mai eficiente canale de marketing în era digitală este marketingul online. Poți colabora cu site-uri de specialitate și platforme pentru a-ți prezenta casele la cheie construite și atrage noi clienți potențiali.

Creează un site de prezentare despre afacerea ta și serviciile oferite în construcții case la cheie. Dacă ești constructor rezidențial, ar trebui să ai un site cu conținut care este adaptat în jurul acestei nișe pentru a atrage cel mai mare număr de clienți potențiali. 

De asemenea, construiește-ți o prezență în rețelele sociale (Facebook, Instagram, Twitter, blog și Youtube), unde îți poți organiza conținutul și te poți remarca în mediul online. 

O variantă care necesită mai multe resurse este să organizezi seminarii și întâlniri online sau fizice pentru constructori care oferă pieței cunoștințe utile de construcție. Dacă îți dezvolți o reputație și o autoritate ca expert în nișa ta de construcții case la cheie, va fi mult mai ușor să atragi clienți de înaltă calitate pentru afacerea ta.

4. Creează o bază de date și trimite newslettere periodic

În calitate de constructor de case la cheie, unul dintre cele mai valoroase active pe care le poți avea este o bază de date cuprinzătoare de potențiali clienți. Începe să îți creezi o bază de date cu e-mailuri chiar din momentul în care îți lansezi site-ul. 

Uneori, clienții potențiali sunt interesați de compania ta și își doresc să facă o achiziție în viitor, dar nu sunt pregătiți să cumpere o casă în acel moment. În acest caz, este o idee bună să ai o opțiune de a păstra legătura cu ei – și de a rămâne în atenția lor – pentru acea oportunitate viitoare. Marketingul prin e-mail este una dintre aceste opțiuni.

Prin crearea unui newsletter informativ prin e-mail la care clienții potențiali se pot înscrie pe site, ai oportunitatea excelentă de a vorbi despre casele noi construite de firma ta, de a discuta despre noile tendințe din industria construcțiilor de locuințe și chiar de a menționa expoziții comerciale sau evenimente locale de interes.

Poți ține legătura cu abonații ori de câte ori dorești să transmiți ceva nou și chiar să creezi emailuri personalizate clienților legate de ofertele sau evenimente de interes în domeniul în care activezi.

5. Înțelege piața construcțiilor de case

Înainte de a aborda strategiile de marketing, este esențial ca orice constructor de case la cheie să aibă o înțelegere aprofundată a pieței în care își desfășoară activitatea. Aceasta implică efectuarea unei cercetări de piață pentru a identifica tendințele, datele demografice și preferințele cumpărătorilor. Obținând o perspectivă asupra pieței, constructorii își pot adapta eforturile de marketing pentru a se alinia cu nevoile și dorințele publicului țintă.

Cercetarea de piață este un proces cuprinzător care implică analiza diferiților factori care influențează piața construcțiilor de locuințe. Aceasta include studierea indicatorilor economici, cum ar fi ratele dobânzilor, ratele de ocupare a forței de muncă și obiceiurile de cheltuieli ale consumatorilor. Examinând acești factori, constructorii pot obține o mai bună înțelegere a stării actuale a pieței și pot lua decizii informate cu privire la strategiile lor de marketing.

Un alt aspect crucial al înțelegerii pieței construcțiilor de locuințe este identificarea jucătorilor cheie din industrie. Aceasta include studierea concurenței și analizarea punctelor forte și a punctelor slabe ale acestora. Înțelegând strategiile și ofertele altor constructori, firmele de construcții se pot poziționa în mod unic și își pot diferenția proprietățile pe piață.
Ești un constructor de case profesionist? Înscrie-te în platforma Building Companion și conectează-te cu un număr nelimitat de clienți.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din advertorial