În luna martie celebrăm eleganța și rafinamentul, iar Motorola marchează acest moment cu o nouă viziune asupra esteticii sale. Culoarea devine astfel un factor decisiv pentru femei în materie de modă, lifestyle, design și chiar și tehnologie.
În luna în care celebrăm femeile, eleganța și stilul sunt în prim-plan, iar Motorola își aduce contribuția la definirea unei noi estetici în tehnologie. Astfel, de ce să nu îmbini utilul cu plăcutul? Culoarea devine un factor esențial în alegerile noastre de fashion, lifestyle, design interior și chiar tehnologie.
Culorile devin adevărate unelte în definirea stării noastre de bine și a stilului nostru în fiecare zi. În sfera fashion, ele sunt mai mult decât doar opțiuni de design; sunt expresii autentice ale personalității noastre și ale sentimentelor noastre profunde. Culorile vibrante pot aduce un plus de energie și vitalitate în garderoba unei femei, în timp ce tonurile mai profunde emană eleganță și încredere. În ceea ce privește lifestyle-ul, culorile pe care le alegem au capacitatea de a modifica atmosfera din jurul nostru, având puterea fie de a ne relaxa, fie de a ne inspira să fim creativi și productivi. Paleta cromatică este, de asemenea, esențială pentru designul interior, deoarece poate inspira sau reconforta oamenii în fiecare zi.
Conform unui research realizat de Motorola, se confirmă ceea ce simțim cu toții: culoarea contează! Studiul indică faptul că pentru multe femei, dar și pentru bărbați, culoarea nu este doar o opțiune estetică, ci și un element cheie în decizia de cumpărare a unui telefon. Peste 35% dintre femei și 30% dintre bărbați recunosc că, de cele mai multe ori, culoarea este un factor determinant în alegerea unui telefon. De la felul în care ne simțim până la modul în care ne exprimăm stilul de viață, culoarea joacă un rol esențial.
Anul 2023 a marcat intrarea în forță a Viva Magenta ca și culoare Pantone a anului, generând un entuziasm aparte. Nu este de mirare că 63% dintre femei și 47% dintre bărbați s-au declarat dispuși să cumpere un telefon în această nuanță vibrantă care se deosebește de culorile cu care ne-am obișnuit. Iar în 2024, cu apariția Peach Fuzz, interesul a crescut exponențial, culoarea fiind primită cu brațele deschise de către public.
Totodată, studiul arată că 62% dintre respondenți sunt influențați de materialul de finisare al unui smartphone în procesul lor de cumpărare. Motorola înțelege aceste preferințe și aduce o atenție deosebită culorii și aspectului premium al produselor sale. Colaborarea cu Pantone aduce culorile anului direct pe smartphone-urile Motorola, adăugând un element de prospețime și eleganță.
În acest context, Motorola propune pe razr 40 ultra în nuanța rafinată Peach Fuzz, integrând culoarea anului 2024 în design-ul său distinctiv. Parte a strategiei Motorola pentru acest an este comunicarea către categorii de audiență bine definite, în special către comunitățile interesate de lifestyle, modă și tehnologie. Pentru a evidenția frumusețea și inovația acestui produs, Motorola colaborează cu influencerii Madalina Merca și Alexandru Don care au realizat o sedință foto specială, surprinzând esența stilului și eleganței în tehnologie și aduc în atenția femeilor noua culoare vibrantă care să le amplifice starea de bine.
Dincolo de acest lucru, pentru a sărbători luna femeilor într-un mod inedit, Motorola organizează un giveaway special între 8 și 15 martie, oferind șansa unei femei norocoase de a câștiga un razr 40 ultra în fascinanta nuanță Peach Fuzz. Detalii despre cum poți participa sunt disponibile pe contul de Instagram al Motorola Romania.
Descoperă lumea culorilor și a stilului în tehnologie alături de Motorola. Încearcă Peach Fuzz și adaugă o notă de eleganță fiecărei zile!