CRISTINA GRIGORE: The Brunch Affair și IQOS, muzica unei relații animate de emoția comunității

„Dacă interviul ăsta ar fi o petrecere, ce temă ți-ar plăcea să aibă?“, am întrebat-o pe Cristina Grigore, omul din spatele evenimentelor the Brunch Affair în colaborare cu IQOS, iar răspunsul ei a fost fără ezitare: „Music is the answer. Dragostea pentru muzică este cea care ne conectează pe toți.“

CRISTINA GRIGORE: The Brunch Affair și IQOS, muzica unei relații animate de emoția comunității

Din dragoste pentru muzică s-a și născut The Brunch Affair. Mai întâi, ca o pasiune personală, care în curând avea să devină o posibilă carieră, chiar dacă la momentul acela Cristina Grigore avea un job confortabil în banking. Doar că nu e Cristina omul care să se instaleze confortabil în spatele unui birou. Succesul The Brunch Affair stă, în egală măsură, în oamenii care îi dau viață, dar, mai ales, în parteneriate și prietenii solide cu brand-uri puternice, cărora a reușit să le câștige încrederea pe termen lung. Unul dintre cele mai importante rămâne IQOS.

Cum a început The Brunch Affair și ce a devenit, în timp? Ce simți că înseamnă azi pentru publicul tău?
Eram într-o vacanță cu fetele la Londra și întâmplarea a făcut să ajung la un eveniment de genul ăsta care mi-a plăcut foarte mult. Atât de mult încât, imediat ce m-am întors în țară, m-am așezat și am pus pe hârtie bazele Brunch-ului. Lucram deja de câțiva ani în branșă, dar simțeam nevoia să aduc un suflu nou pe piață, ceva care să mă reprezinte în totalitate. Era un moment în care eu însămi mă transformam, mă maturizam, îmi doream ca ceea ce fac să mă reprezinte mai bine pe mine, omul care deveneam, care se reinventa.


Primul eveniment a fost unul cu public foarte restrâns, undeva la 200 de persoane. Aveam deja contactele necesare, așa că am putut să-mi selectez invitații exact așa cum mi-am dorit. I-am ales din zone diferite, cu un anumit profil, cum credeam că trebuie să fie oamenii care să reprezinte nucleul acestui concept curajos și exclusivist. S-a dovedit că am ales bine. Evenimentul acela a creat un foarte mare buzz, generat nu doar de cei care au fost acolo, ci și de cei care nu au reușit să prindă un loc din cauza numărului restrâns de invitații.


Colaborarea cu IQOS a început chiar de atunci: m-au contactat imediat după acest prim eveniment nu doar pentru că a arătat foarte bine în social media, ci și pentru că prezenta un anumit nivel de calitate care inspira încredere. Ne-am dat seama rapid că avem multe în comun. Comunitățile noastre s-au conectat impecabil, evenimentele noastre se adresează publicului 18+, și am ajuns să ne ajutăm și să ne dezvoltăm reciproc. De altfel, ca și pentru IQOS, ceea ce face The Brunch Affair diferit față de celelalte brand-uri de petreceri e fix componenta aceasta de comunitate.


Lucrezi într-un domeniu cu o componentă emoțională extrem de intensă, în care oamenii și personalitățile lor sunt extrem de importante. Cum selectezi cu cine lucrezi?


Fie că e vorba de clienți, de parteneri sau de membri ai echipei mele, am grijă să mă înconjor de oameni cu care împart aceleași valori și principii de viață. Pentru că, dincolo de partea creativă a muncii mele, care este foarte importantă, mai important pentru mine este să găsesc oamenii în care să pot să investesc încredere și respect. Oameni cu rădăcini puternice și coloană vertebrală. Respect oamenii cu care lucrez și aștept să primesc înapoi respect. Indiferent de ce probleme apar, să știu că pot să mă bazez pe oamenii mei.


Încrederea asta e valabilă și în relațiile cu partenerii, mai ales când e vorba de o relație construită în timp, în care te simți încurajat să dai frâu liber creativității. Cu IQOS, ne-am suprapus foarte bine din punct de vedere al valorilor comune și am construit împreună multe concepte curajoase. Unul dintre ele este YOU ARE ART, unde implementăm multe componente artistice în linia evenimentelor noastre și care răspunde perfect și direcției IQOS, un brand care susține atât de activ și de constant comunitatea creativă din România.


Ne-am întâlnit la fel de armonios și în zona interesului pentru inovație, când am făcut împreună primele evenimente cu drone, la mare, foarte bine primite la vremea lor. Dar am simțit că rezonăm și în sfera experiențelor multisenzoriale, de exemplu, în evenimentele tip Jungle Room, unde chiar reușim să aducem toată atmosfera jungle, de la decorul luxuriant, cu vegetație, palmieri și construcții speciale, până la producție, unde am avut un ecran LED la nivelul plafonului – o fuziune multisenzorială într-un show conectat pe mișcare, dans, muzică, proiecții vizuale și tactile complete.


La cel mai recent eveniment cu IQOS, l-am avut ca artist invitat pe Sasson – un nume cu rezonanță pentru cunoscători, cu rezidențe la Casa Amor, Saint Tropez și Lio Ibiza, cu propriul lui brand de petreceri, Bazaar by Sasson, și care a fost o bucurie pentru participanți și o inspirație pentru noi.


„Trebuie să lași ceva din tine în tot ceea ce faci. – spuneai chiar tu la un moment dat. Cum faci ca afacerea ta să nu ajungă să te consume?


Nu mă consumă. Dimpotrivă, mă alimentează. După fiecare eveniment, simt că m-am dezvoltat, că am mai crescut un pic. La fel și oamenii de lângă mine. De la artiștii cu care intru în contact, că e vorba de un DJ, că e vorba de un dansator, că e vorba de un actor, un scenograf, pictori, sculptori, de la toți oamenii ăștia eu am furat câte puțin. Iar la final de eveniment, am simțit că m-am întregit. Eu nu sunt neapărat o persoană talentată, dar sunt o iubitoare de frumos și de artă și încerc să mă înconjor cu oameni de la care am ce să învăț, cu atât mai mult cu cât nu există o școală care să te învețe cum să organizezi petreceri de succes. La final, simt că am câștigat, că am mai pus o pietricică la partea mea creativă, la construcția personală.


Tot ceea ce fac, fac din dragoste: pentru muzică, pentru spațiul creativ, iar asta se simte. Sunt business-uri în care nu trebuie să te implici emoțional, dimpotrivă, ar fi o vulnerabilitate să o faci. Brunch-ul este exact la celălalt capăt al spectrului: ești obligat să pui emoție și asta e ceea ce pun eu din mine în tot ceea ce fac.


Pentru noi e foarte important să păstrăm comunitatea așa cum e și brand-ul, să adunăm în jurul nostru oameni de bun simț, care să înțeleagă muzica de calitate, fără show off. Cumva, simt că ceea ce facem noi e și un mod de educare a publicului în direcția găsirii unui echilibru într-un domeniu în care poți să derapezi foarte ușor. Dorința mea e să păstrăm această comunitate în care să creștem organic, sănătos și cu foarte mare grijă pentru echilibru și decență.


Ce urmează? Ce ți-ar plăcea să creezi și încă nu ai avut ocazia?


Pregătim lucruri din ce în ce mai ambițioase, conceptele noastre vor fi din ce în ce mai complexe, nu mai discutăm doar despre un artist care să fie cap de afiș (deși și în zona asta pregătim nume din ce în ce mai mari), ci de un show amplu care să susțină aceste nume. Producțiile sunt din ce în ce mai spectaculoase, iar asta are legătură și cu faptul că vorbim de o relație de încredere care s-a dezvoltat între noi și IQOS, astfel încât am început, de multe ori, să ne înțelegem nevoile și să ne anticipăm poziția din ce în ce mai bine. Ne cunoaștem, ne iubim și ne susținem – e ca o relație de dragoste în care, de multe ori, nu mai e nevoie de cuvinte. Vorbim aceeași limbă și susținerea asta e vitală pentru dezvoltarea noastră creativă.

Mi-ar plăcea să activez în zona cu muzică live. Am avut câteva încercări, am inserat astfel de momente în cadrul Brunch-ului, dar este o zonă pe care mi-ar plăcea să o dezvolt mai mult, pe termen lung. Pentru că Music is the answer.  

Material susținut de IQOS.

Credite foto:
Top din amestec de poliamidă, A.W.A.K.E. Mode, 6.935 lei, magazinul Aparterre.

Foto: Ștefan Dani
Styling: Daria Georgescu
Machiaj: Miki Ianovici / Endorphin Lab
Coafură: Valentina Parciulea / Endorphin Lab.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe elle.ro
Recomandari
Libertatea
Ego.ro
Publicitate
Antena 1
Unica.ro
catine.ro
Mai multe din advertorial