Șapte tineri artiști reinterpretează piesa „A Kind of Magic’ a legendarei trupei Queen, într-un videoclip lansat la nivel global – „The Conductor’. Acesta este un omagiu adus legendarei trupe rock și o oportunitate de a reinterpreta una dintre cele mai bune piese ale lor în diferite moduri, culturi și genuri muzicale, pentru o nouă generație, marcând totodată lansarea platformei globale Coke Studio™.
Printre artiștii care au contribuit la realizarea proiectului se numără Ari Lennox, artista americană de R&B nominalizată la premiile Grammy, compozitorul britanic Griff, producătoarea electro-pop de origine turcă Ekin Beril, Mariah Angeliq – o voce remarcabilă a stilului latino-urban-pop, Tems – compozitoare și producătoare de origine nigeriană, rapperul canadiano-indian Tesher, precum și trupa K-Pop TRI.BE.
Pe lângă contribuția adusă filmului, fiecare dintre cei șapte artiști și-a înregistrat totodată și propria versiune a piesei „A Kind of Magic’, care, împreună cu alte piese exclusive și filmări din culise, vor fi accesibile pe Hub-ul YouTube Coke Studio . Conținutul poate fi accesat și prin scanarea noilor ambalaje Coca-Cola care se vor transforma astfel „în portaluri digitale’ către o lume plină de conținut digital original în cadrul noului hub Coca-Cola.
‘The Conductor’ este disponibil online și poate fi urmărit integral pe canalul de youtube Coke Studio: http://youtube.com/CokeStudioGlobal.
„Coca-Cola a avut întotdeauna o legătură puternică cu muzica, lucrând cu talente emergente remarcabile în diferite comunități din toate colțurile lumii, precum și o moștenire puternică în conectarea oamenilor dincolo de granițe și culturi. Coke Studio reunește aceste două lucruri într-un mod puternic și orientat spre viitor, susținând dezvoltarea talentelor în industria muzicală, conectând, în același timp, noi publicuri la muzica nouă’, explicăJoshua Burke, Head of Global Music & Culture Marketing, The Coca-Cola Company, conceptul platformei.
Coke Studio și „The Conductor’ sunt cele mai noi expresii ale Real Magic™ – noua filosofie globală a brandului pe care Coca-Cola a introdus-o la sfârșitul anului trecut. Esența platformei stă în convingerea că diferențele noastre fac din lume un loc mai bogat în care să trăim – și că „Magia adevărată’ se întâmplă atunci când suntem uniți prin experiențe comune, atât la nivel digital, cât și în viața reală.
PROMOȚIA VERII COCA-COLA VINE CU INVITAȚII ȘI PREMII SPECIALE LA CELE MAI MARI FESTIVALURI EUROPENE
Odată cu lansarea Coke Studio în România, Coca-Cola le oferă iubitorilor de muzică șansa să câștige premii la cele mai mari festivaluri din țară, printre care Neversea, Electric Castle și Untold. Iar prin intermediul unor parteneriate internaționale, Coca-Cola oferă experiențe complete și la câteva dintre cele mai cunoscute festivaluri europene: Tomorrowland în Belgia, Lollapalooza în Germania, precum și Coca-Cola Music Experience în Spania. Practic, pentru prima dată, prin intermediul aplicației Coca-Cola App, publicul va avea posibilitatea să câștige invitații la toate aceste festivaluri, de care se vor putea bucura alături de prieteni sau familie. Mai mult decât atât, invitațiile pentru festivalurile din afara țării vor veni într-un pachet complet, cu transport și cazare asigurate.
Dincolo de invitații, participanții la promoție vor putea câștiga numeroase alte premii precum căști wireless sau boxe portabile, dar și o experiență VIP completă la festivalul Lollapalooza din Berlin care include 4 invitații, transport și cazare asigurate, precum și vouchere valorice pentru achiziționarea ținutelor de festival.
Campania se desfășoară până la data de 21 august, toate aceste experiențe pot fi câștigate prin intermediul aplicației Coca-Cola App, disponibilă pe iOS și Android, jucând jocul promoției, intitulat SIMTE RITMUL VERII.