Pentru prima dată în viața noastră, schimbarea ne unește la nivel global. Tendințele nu mai apar pe un continent îndepărtat și nu au nevoie de timp pentru a veni treptat la noi. Acestea vin în paralel, afectându-ne pe fiecare dintre noi aproape în același timp și afectând economia și sănătatea. Brandul suedez de beauty-tech – FOREO cooperează cu renumita companie americană care prognozează tendințele WGSN si care prezice trand-ul ce va mișca lumea frumuseții în următorii 5 ani.
Sustenabilitate și incluzivitate
Pozitivitatea pielii, frumusețea naturală, precum și reprezentarea rasială și a vârstei au provocat o revoltă considerabilă în industria cosmetică în ultimii ani și aceste aspecte vor fi și mai importante în viitor. Companiile care doresc să rămână competitive trebuie să aducă o contribuție semnificativă la diversitate și incluziune. Toate formele de frumusețe și durabilitate vor fi și mai importante pentru consumatori. Viitorul produselor cosmetice constă în variante ecologice, cum ar fi produsele reîncărcabile și ambalajele de consum realizate din materiale reciclabile. Un exemplu excelent este miceliul, rădăcinile fungice, în care se pun mari speranțe ca și material de ambalare.
Brandul FOREO, care a lansat în această primăvară campania eco „Make it last, not break fast', solicită, de asemenea, o abordare durabilă. Campania evidențiază una dintre cele mai frecvente practici din industria electronică de consum – perimarea planificată. „FOREO este orientat către consumator, pentru care producem produse durabile și de înaltă calitate. Mulți dintre clienții noștri au încredere în noi încă de la început. Am contactat recent sute dintre ei pentru a vedea dacă mai folosesc dispozitivele noastre de îngrijire a pielii. Când am auzit feedback-ul și poveștile personale despre cum bestseller-ul, LUNA, peria sonică, a devenit parte a vieții lor de zi cu zi, a fost un moment cu adevărat emoționant pentru noi.
Pentru noi este important ca toți cei pe care i-am contactat să spună că, chiar și după 8 ani de utilizare, produsele noastre funcționează în continuare fără cusur, arată în continuare ca noi și au o durată de viață incredibilă a bateriei. Aceasta înseamnă că am reușit nu numai să satisfacem nevoile clienților noștri, ci și să protejăm planeta prin a nu crea deșeuri electronice inutile „, spune CEO-ul FOREO, Boris Trupčevič.
Bunastarea mentală
Dramatica pandemie a afectat conștientizarea consumatorilor cu privire la sănătatea lor fizică și mentală și la legătura lor cu mediul. Mână în mână cu acest lucru vine dorința de produse care nu sunt doar funcționale, ci aduc și o anumită experiență. Prin această sinteză a frumuseții și sănătății, a apărut una dintre cele mai mari tendințe care va mișca lumea cosmetică în următorii cinci ani – un sentiment interior de bunăstare și satisfacție.
Calitate și longevitate
Soluțiile naturale și simple vor duce la un consum inteligent. Clienții preferă să investească mai mulți bani în produse de calitate, care să reziste mulți ani. Factori precum eficiența, caracterul practic, funcționalitatea și durabilitatea vor deveni noi impulsuri de cumpărare și vor face prețul mai mic, aspect care a avut un efect foarte semnificativ până în prezent.
Combinând tehnologia și frumusețea
Această tendință a fost de fapt începută chiar de marca FOREO, care a lansat în 2013 o categorie complet nouă de tehnologii cosmetice. Dispozitivul inteligent de curățare faciala pentru o piele vizibil mai fină și strălucitoare în doar 1 minut, LUNA 3, ne-a schimbat abordarea în ceea ce privește curățarea pielii, iar tratamentul complet al pielii cu UFO 2 de 2 minute a lansat din nou o serie de tratamente de înfrumusețare în mâinile fiecăruia dintre noi, disponibile pană atunci doar în saloanele de înfrumusețare.
Știința, care va aduce noi posibilități în domeniul hidratării pielii, nu va fi lăsată în urmă. „Noua regină a hidratării’ („new queen of hydration') este acidul poliglutamic, care poate păstra până la patru ori mai multă umiditate decât predecesorul său, acidul hialuronic.
Localitate
Datorită crizei (de sănătate) pe care o trăim în prezent, brandurile locale vor câștiga și mai multă putere. Întreprinderile locale și cele mici se vor bucura de o popularitate din ce în ce mai mare în rândul consumatorilor, care își vor exprima sprijinul pentru ei prin achiziționarea de produse. În același timp, clienții devin co-creatori de campanii publicitare, conținut și chiar produsele în sine. Tendința va fi accelerată de digitalizare și social media, care oferă un mediu ideal pentru această conexiune.