Brandul „Simple’, fondat în 1993, a dispărut o vreme de pe piață, dar nu l-am uitat niciodată. La urma urmei, s-a remarcat nu numai prin designul său extraordinar, ci și prin abordarea individuală a clientului și promovarea egalității în drepturi pentru femei pe piața muncii. În buticurile companiei poloneze, manageri, avocați și antreprenori căutau ținute pentru birou care să iasă din tiparul costumului conservator.
„Simple’ a revenit!
Și captează atenția minimaliștilor din întreaga lume. Ea a fost prima care a fost fermecată de această atmosferă originală, minimalistă. Linda Tol este imaginea celei mai noi campanii a brandului. Olandeza este unul dintre cele mai importante simboluri ale stilului contemporan. Cu toate acestea, este cunoscută datorită blogului „I believe in pink / Cred în roz’, unde abordează moda foarte practic, combină cu măiestrie culorile naturale cu noile tendințe și minimalismul rafinat.
„Nu mi-a plăcut deloc rozul! Numele a fost ales din perspectiva abordării vieții', a râs Tol într-un interviu pentru ELLE.pl. În timpul vizitei sale la Varșovia, ea ne-a povestit despre începuturile în industrie, provocările maternității și cooperarea cu brandul „Simple’.
„Cred că stilul meu a devenit mai simplu de-a lungul anilor, dar și mai rafinat. Acum sunt mult mai dispusă să investesc în articole atemporale pe care le pot purta mai des și mult mai mult timp. Cu cât înaintez în vârstă, cu atât îmi cunosc mai bine personalitatea, așa că îmi înțeleg mai bine stilul. „
Explică Linda și completează: „Mi-am început cariera în urmă cu aproximativ 10 ani. În primele luni m-am îmbrăcat mai colorat și cu modele. Acum garderoba mea este formată din elemente atemporale, simple, dar sofisticate [ …] Nu-mi place să dau sfaturi despre modă – Pot doar să-mi inspir fanii. Nu cred că ar trebui să copiem orice stil’.
Colecția „Simple’ Primăvară-vară 2022
Colecția „de debut’ a brandului impresionează printr-o varietate de forme minimaliste și calitatea foarte bună a materialelor. Topurile, rochiile și body-urile tricotate păstrează o formă rigidă și subliniază frumos silueta cu detalii „decupate’ în talie, pe șolduri și pe spate. Costumele „brute’ din colecție au fost realizate, printre altele, din lână de miel – sunt atât de versatile și în același timp atât de sofisticate încât vor rămâne cu noi pentru totdeauna.
Noua versiune „Simple’ prezintă și nuanțe de lămâie, atât de caracteristică colecțiilor anterioare ale brandului. Acesta este accentul puternic al întregii colecții, construită în principal în culorile pământului. Un neon ușor poate fi găsit pe fustele și accesoriile plisate (esarfe și șaluri). Preferatul nostru? Un set de denim cu clopoței și o jachetă crop ce fac o impresie electrizantă. Materialul este suficient de rigid încât își păstrează forma frumos, dar și suficient de moale pentru a asigura un confort deplin atunci când este purtat.
Întreaga colecție este disponibilă pe modivo.ro
Articol scris de Aleksandra Charzewska (ELLE Polska)