Cui nu îi place o bijuterie? Cine nu se bucură să primească în dar un giuvaer exemplar realizat, cu o sclipire aparte, care transmite, parcă, de fiecare dată, intențiile și sentimentele celui care l-a oferit? Mai cu seamă pentru noi, femeile, bijuteriile nu sunt doar parte integrantă a ținutelor care ne însoțesc în fiecare zi, ci și mesaje ascunse, purtând semnificații doar de noi știute, pe care le ținem aproape, talismane care ne aduc noroc sau ne stârnesc nostalgii.
Și dacă lucrul acesta este valabil pentru o bijuterie prețioasă, cu atât mai mult este adevărat atunci când vorbim despre bijuteriile Anyoli. Realizate după conceptul de ‘cadou viu’, acestea sunt la propriu piese care îți vorbesc, și care îți vor vorbi pentru totdeauna.
Inspirația Anyoli a pornit de la ideea că darul perfect este dificil de ales, dar că sufletul și gândurile pe care le pui în decizia aceea transformă cu totul gestul de a oferi. Astfel, poți transmite mai mult decât un cadou – poți conferi o notă profund personală darului tău, creând o conexiune reală cu persoana căreia i-l oferi. Acum, într-o epocă în care conexiunea pare atât de la îndemână, dar este atât de greu de atins, Anyoli îți promite emoție reală, garantând arhivarea mesajelor din interiorul bijuteriei pe viață.
Imaginea campaniei brand-ului este Andreea Marin, una dintre cele mai notabile personalități ale vieții publice de la noi. Realizatoare TV și ambasadoare pentru multiple cauze sociale, dar și o pasionată de modă și frumos, Andreea Marin s-a alăturat brand-ului, iar materialul video de prezentare o înfățișează pregătind un dar cu totul special pentru fiica ei, Violeta.
Citește și:
O zi din viața lui David Popovici, campion la înot și la mentalitate
Foto credit Andrei Brinza