București, 15 septembrie 2021: Johnnie Walker, marca de whisky cu cea mai largă distribuție la nivel mondial, lansează un nou parteneriat cu actorul Adrien Brody, câștigător al unui premiu Oscar.
Noua campanie internațională, intitulată THE WALKERS, transformă celebrul slogan KEEP WALKING într-un îndemn pentru progres colectiv. Acum mai mult decât niciodată, lumea are nevoie de progres, pe care îl putem obține doar împreună’ este convingerea Johnnie Walker.
Adrien Brody întrunește toate calitățile unui WALKER. El a fost dispus întotdeauna să meargă mai departe, dincolo de zona de confort, să contribuie la binele societății, cât și să conteste status quo-ul. El este eroul ultimului spot publicitar THE WALKERS, inspirând progresul colectiv, prin activarea imaginației că totul este posibil și semnalând că fiecare dintre noi are un WALKER în interior, aceea forță creativă, motivantă, care ne determină să mergem mai departe.
La nivel social global, Johnnie Walker a fost o forță puternică întotdeauna. De secole, aducem oamenii împreună. Acum, această misiune este mai relevantă ca oricând. Campania THE WALKERS, cu prezența actorului Adrien Brody în poziție de Walker, își propune să invite lumea la o re-socializare responsabilă alături de una dintre cele mai importante voci culturale’, declară Fardin Ahmadyar, Brand Manager categoria whisky din cadrul companiei Diageo Europa de Est.
Am fost atât de inspirat de această campanie, încât m-am oferit să mixez muzica prezentă în acest video. Muzica este o mai veche pasiune a mea. Mergem înainte, chiar dacă lumea întreagă se oprește’, spune Adrien Brody.
Recent, Brody a finalizat producția pentru SEE HOW THE RUN, produse de Searchlight, alături de Saoirse Ronan și Sam Rockwell. În continuare, joacă în The FRENCH DISPATCH, noul film semnat de Wes Anderson, care a debutat la Cannes în 2021; seria dramatică fără titlu a lui Adam McKay în colaborare cu HBO despre Los Angeles Lakers din timpul anilor 1980, în care va juca rolul legendarului antrenor de baschet Pat Riley; BLONDUL lui Andrew Dominik pentru Netflix; seria de televiziune CHAPELWAITE pentru Epix, bazată pe un roman marca Stephen King; serialul SUCCESIUNEA (HBO) sezonul 3.
Gama de whisky-uri elegante, premiate, include în prezent Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve (18 ani) și Blue Label și ajunge la 19 milioane de cutii vândute anual (IWSR 2018), ceea ce face din Johnnie Walker cel mai popular Scotch Whisky din lume.