De cele mai multe ori produsele pe care le folosim reflecta personalitatea cumparatorilor. Acest lucru este cu atat mai valabil cand vorbim despre alegerile pe care le facem in utilarea si dotarea locuintei, locul unde ne simtim cel mai bine alaturi de cei dragi.
Franke, brand cunoscut in lumea intreaga pentru productia de sisteme complete de bucatarie, va propune un exercitiu prin care valorile care stau la baza produselor si filozofiei companiei sunt transpuse in trasaturi de personalitate ale consumatorilor pentru care au fost create. Si pentru ca de cele mai multe ori deciziile ce tin de estetica si de armonizarea locuintei astfel incat aceasta sa corespunda stilului personal le revin doamnelor, Franke a alcatuit o lista de atribute ale consumatoarelor carora brandul se adreseaza.
Astfel, femeia care intruchipeaza valorile Franke este preocupata de design si cauta frumosul in viata si in lucrurile care o inconjoara, are o eleganta naturala si un stil care o ajuta sa se faca remarcata fara a depune eforturi. In acelasi timp are o atitudine realista, este o adevarata profesionista ce isi gaseste timp sa se dedice familiei si celor dragi.
La nivel international, Franke a ales-o pe Heidi Klum sa-i reprezinte imaginea intrucat celebrul fotomodel intruchipeaza atat calitatile estetice cat si cele profesionale ale produselor, fiind o persoana asociata imediat cu eleganta si bunul gust.
Daca te regasesti in valorile enumarate mai sus, Franke iti ofera sansa sa castigi un sistem complet de bucatarie in valoare de 2.000 de euro intr-un mod cat mai firesc cu putinta: tot ce trebuie sa faci este sa ne trimiti o fotografie sau un filmulet cu tine dar si o scurta descriere care se ne convinga ca esti alegerea cea mai potrivita.
In plus, ca o dovada a aprecierii noastre, iti oferim si posibilitatea de a fi vedeta unui shooting profesionist care sa iti puna in valoare stilul si frumusetea interioara.
Asteptam inscrierile pana pe 15 aprilie la adresa [email protected]